Портал новин

Шепетівський рем завод випробував нову систему залпового вогню

Державне підприємство “Шепетівський ремонтний завод”, що входить до складу “Укроборонпром” провело випробування нової системи залпового вогню БМ-21 “Берест”, який має замінити старий радянський БМ-21 “Град”, повідомляє  Depo.Хмельницький.

На підприємстві провели глибоку модернізацію 122 міліметрового РСЗВ (реактивна система залпового вогню). Новий комплекс матиме повнопривідне шасі “КрАЗ” – 5401НЕ, яке нещодавно розробив український автомобільний завод “АвтоКрАЗ”. Шасі обладнане дворядною чотиридверною кабіною, яка дозволяє зручно розмістити екіпаж і всю необхідну апаратуру управління вогнем.

Широкопрофільна шина дозволяє експлуатувати виріб по дорогах із різним покриттям та в умовах повного бездоріжжя. А два паливних баки по 165 літрів кожен забезпечують всюдиходу рух без дозаправлення на відстань до 600 кілометрів.

Фото: Depo.Хмельницький

Автомобіль здатен розвивати швидкість понад 90 кілометрів на годину, до того ж він досить маневровий, завдяки безкапотному компонуванню. Варто зазначити, що при виробництві цієї РСЗВ використовуються лише українські комплектуючі. Головна її особливість – цифрова система управління вогнем.

Завдяки новим технологіям, що інтегрують “Берест” в систему обміну інформацією на полі бою, розрахунок РСЗВ у режимі реального часу отримує точні координати противника, які в обробленому вигляді надходять з безпілотників, контрбатарейної РЛС та інших систем спостереження. Така інтеграція в рази підвищує точність і ефективність ведення вогню.

По-суті, “Берест” є шепетівським аналогом харківської “Верби”. Судячи з наявної інформації, принципово відрізняються ці РСЗО лише шасі та кількістю ракет у вогневому блоці (у “Верби” їх 40, тоді як у “Береста” 50). Разом з тим, експерти відзначають більшу автоматизацію “Верби”.

Нагадаємо, серед всіх розробок минулого року в “Укроборонпромі” назвали найбільш значними: новітню крилату ракету “Нептун”, оновлений високоточний 152-мм снаряд “Квітник”, РСЗВ “Берест”, оптико-прицільну станцію ОПСН-І та контрбатарейний радар 1Л220УК.

Втілення “Бересту” здійснено “Шепетівським ремонтним заводом” за власні обігові кошти. Перевагою даної моделі є повна імпортозаміщеність – у її виробництві використовуються лише українські комплектуючі, включаючи нове шасі вітчизняного виробництва.

Джерело: DEPOХмельницький