Міністерство охорони здоров’я розповідає, де взяти бланки декларацій і хто їх заповнюватиме, чи потрібно попередньо записуватись на підписання декларації і які документи треба мати з собою.
Коли будуть бланки декларацій у мого лікаря?
Для підписання декларації бланки не потрібні – декларації укладаються виключно в електронній формі. Водночас підписати декларації можна лише з лікарями, заклади яких підключились до системи «Електронне здоров’я» (список підключених закладів можна переглянути ТУТ. Щодня до системи приєднуються нові медзаклади.
Я самостійно маю вносити свої дані у систему?
Ні. У кожному підключеному до «Електронного здоров‘я» закладі ПМД буде визначена уповноважена особа, яка вносить дані у систему: в різних медзакладах це може бути або реєстратор, або медсестра, або лікар тощо. Тож пацієнту треба просто прийти у медзаклад з необхідними документами і мобільним телефоном.
Які документи мені потрібні, щоб підписати декларацію?
Щоб підписати декларацію, вам потрібно мати паспорт, податковий номер і мобільний телефон. Якщо ви плануєте підписати декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для своєї дитини, то вам також знадобиться свідоцтво про народження дитини.
Чи потрібен комп’ютер і доступ до інтернету, щоб підписати декларацію з лікарем?
Для укладання декларацій потрібен комп’ютер, підключення до інтернету і принтер, щоб роздрукувати примірники декларацій. Їх має забезпечити медзаклад. Також кожен заклад ПМД має визначити уповноважену особу, яка вносить дані у систему – реєстратора, медсестру чи лікаря тощо.
Чи потрібно попередньо записуватись на підписання декларації?
Ні, попередній запис не потрібен. Єдине, що вам потрібно – прийти у медзаклад з паспортом, податковим номером і мобільним телефоном.
Як буде відбуватись процедура підписання – кожен заклад ПМД визначає самостійно. Наприклад, медзаклад може прийняти рішення, що декларації підписуються у звичному режимі роботи медзакладу, або визначити години прийому для підписання декларацій.