Завдяки проведеній у ПАТ «Укрзалізниця» реформі системи оплати праці товариство зупинило відтік високопрофесійних кадрів, здолало 11 позицій у рейтингу середньомісячної заробітної плати та вийшло на 8 місце серед галузей економіки України. Про це під час виступу на засіданні Кабінету Міністрів України 25 квітня 2018 року повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
«З 2008 року ПАТ «Укрзалізниця» в загальному рейтингу роботодавців України вперше за останнє десятиліття вийшла на восьме місце. На початку 2017 року ми були на дев’ятнадцятому місці, тобто – піднялися на 11 сходинок. За лютий 2018 року середня заробітна плата в Укрзалізниці склала 9200 грн, за результатами квітня плануємо вийти на 9500 грн. Це значно більше, ніж у середньому по країні», – повідомив Євген Кравцов.
За його словами, впровадження нової корпоративної системи оплати праці в ПАТ «Укрзалізниця» дозволило зупинити відтік кадрів з галузі, підвищити привабливість професії залізничника та покращити імідж Укрзалізниці, як одного з найбільших роботодавців країни.
«Спільно з профспілкою залізничників і транспортних будівельників України ми вжили заходів, що зупинили відтік кадрів у першому кварталі. Працівники почали повертатися в компанію», – зазначив Євген Кравцов.
Нагадаємо, що з грудня 2017 року в ПАТ «Укрзалізниця» була запроваджена нова система оплати праці. У зв’язку з дефіцитом обігових коштів та гострою потребою оновлення рухомого складу та інфраструктури її довелося реалізовувати в кілька етапів. У першу чергу підвищення заробітної плати відбулося для робітників основних професій.
На черзі, з 1 квітня 2018 року, – підвищення заробітної плати працівникам апаратів управління товариства, його регіональних філій та філій, їх виробничих підрозділів. Зокрема, керівникам, професіоналам, фахівцям, технічним службовцям збільшуються місячні оклади до 20%, а працівникам підрозділів філій із професійного навчання, випуску поліграфічної продукції, торгівлі та харчування, підрозділів соціальної сфери запровадять збільшені місячні оклади до 30%.
Попередні етапи запровадження нової системи оплати праці залізничників було здійснено 1 грудня 2017 року та 1 січня, 1 лютого та 1 березня 2018 року. Таким чином, ПАТ «Укрзалізниця» повністю виконало умови підписаного з профспілкою залізничників і транспортних будівельників України Меморандуму про взаєморозуміння, що передбачав впровадження нової системи оплати праці.
За словами Євгена Кравцова, ПАТ «Укрзалізниця» щомісяця додатково виділяє близько 458 млн грн, або майже 6 млрд грн цього року, на забезпечення нової корпоративної системи оплати праці, покликаної зберегти в галузі професійні кадри та висококваліфікованих робітників основних професій. Це ті інвестиції, що дозволять забезпечити ефективний розвиток галузі.
«За останні три роки ми маємо найбільше зростання продуктивності праці наших робітників. Він сягає 21,5%. Це є гарним показником ефективності роботи наявного кадрового складу Укрзалізниці», – сказав Євген Кравцов.
Джерело: КМУ.