- Для кожної дитини розроблюється індивідуальна програма розвитку – вона складається на навчальний рік та зазвичай переглядається тричі на рік. Програма створюється командою психолого-педагогічного супроводу, до якої входять директор дитсадка, вихователі, асистент вихователя, практичний психолог, вчитель-логопед та інші із залученням батьків.
- Для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку складають індивідуальний освітній план строком на 3 місяці з подальшим продовженням протягом навчального року.
- В одній інклюзивній групі має бути не більше 3 дітей з особливими освітніми потребами. Зокрема:
- 1-3 з числа дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, затримкою психічного розвитку, зниженим зором, слухом, легкими інтелектуальними порушеннями тощо;
- не більше 2 з числа дітей сліпих, глухих, з тяжкими порушеннями мовлення тощо;
- не більше 1 дитини зі складними порушеннями розвитку.
- У кожній інклюзивній групі вводиться посада асистента вихователя. Окрім цього, за рекомендаціями ІРЦ та згодою батьків, навчальний заклад забезпечує доступ до освітнього процесу асистента дитини, якщо такий необхідний для дитини.
- Важливо також, що в разі утворення інклюзивної групи засновник закладу має забезпечити кошти на:
- безперешкодний доступ до будівель та приміщень дитсадка для осіб з порушеннями опорно-рухового апарату, зокрема тих, які пересуваються на візках, та інших маломобільних груп населення;
- створення відповідної матеріально-технічної та навчально-методичної бази;
- відповідний штат працівників, зокрема асистента вихователя;облаштування ресурсної кімнати для проведення психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять.
Джерело: МОН