Портал новин

Рівно 106 років тому розпочали будівництво залізниці із Шепетівки до Білорусі

Залізниця із неофійною назвою “Трансслов`янська магістраль” проходила через Шепетівку, Коростень та білоруський Жлобин,-  розповідає портал “Є”

Магістраль стала продовженням, так званої, “Подільської залізниці” і тягнулась вздовж 460 верст(близько 500 км). Вартість підряду редагували тричі. Початковий кошторис становив 24,7 млн. руб.

 У1913 р. вартість будівництва скорегували у більшу сторону – 32,042 млн. руб., але у лютому 1914 р. за вимогою уряду кошторис був скорочений до 30,7 млн. руб., – йдеться у газеті “Життя Волині” від 9 лютого 1914.

Паралельно із прокладанням колій розпочали будівництво  20 станцій та 17 роз’їздів.

З початком Першої світової війни будівництво магістралі Шепетівка – Жлобин стало стратегічно важливим для військового відомства, адже дорога була необхідна для матеріально-бойового забезпечення російській армії. Отже, роботи значно прискорилися, що дало змогу у травні 1915 р. розпочати укладання рейок, а вже восени того ж року (з 9 листопада 1915 р.) відкрити тимчасовий рух. Регулярний рух пасажирських і вантажних поїздів від Шепетівки до Коростеня було відкрито 25 травня 1916 р., а на всій лінії Шепетівка – Жлобин – 27 липня 1916 р.

У серпні 1916 р. було затверджено розклад руху пасажирських потягів.