Портал новин

Відсьогодні квитки на потяг можна замовити у Viber та Telegram

Укразалізниця запустила свій перший чат-бот у месенджерах Viber і Telegram у співраці з Visa та Middleware, сьогодні 12 січня. У чаті можна прибдати чи повернути квиток, а також замовити їжу під час поїздки, подивитися розклад руху, інформацію про прибуття або запізнення потяга, номер колії тощо. Про це повідомляють на сайті Уряду.

Фото: ІТС.ua

«Укрзалізниця продовжує розвивати свої сервіси та ставати більш клієнтоорієнтованою для пасажирів і бізнесу. Ще влітку 2020-го за моєї ініціативи компанія розпочала здійснювати продаж квитків за 90 днів до дати поїздки, а також запустила програму лояльності для подорожуючих на Інтерсіті+. Сьогодні ж УЗ вперше стартує з власним чат-ботом, який не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу чи повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій», – зазначив очільник Міністерства.

Чат-бот УЗ розмовляє трьома мовами: українською, англійською та російською.

Владислав Криклій пояснив, що оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо без редіректу – для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.

Наразі в чат-боті доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.

Протестувати роботу сервісу можна за посиланнями:

https://vb.me/ukr_railway або https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.