Портал новин

Шепетівкаводоканал тепер приймає показники лічильника через чат-бот у Viber

У Шепетівкаводоканалі запрацював ще один спосіб передачі показань лічильника. Тепер це можна зробити, скориставшись сервісом чат-бот у додатку Viber. Про це повідомляють на сайті відомства.

Для цього достатньо приєднатись до акаунту Шепетівкаводоканалу через цей QR-код:

Далі діяти за інструкцією:

Усім абонентам Шепетівкаводоканалу потрібно подати показники приладів обліку води з 10-го до 30-31-го числа поточного місяця.

“У період подачі показників до нас надходить величезний масив даних. Досі найпопулярнішим каналом передачі інформації є телефонний зв’язок. Зазвичай найбільше навантаження припадає на абонентський відділ, які фіксують близько 300 дзвінків щодня. У результаті абонентам інколи доводиться очікувати у черзі на з’єднання з операторами. Тому для зменшення навантаження, зручності та оперативності рекомендуємо користуватися доступними онлайн сервісами для передачі даних”, – зазначає начальник Відділу збуту Сергій Пирожок.

Окрім сервісу чат-боту в додатку Viber, передати показники також можна:

  • під час оплати у касі вписати поточні покази у квитанцію.
  • внести дані у Персональному кабінеті споживача: http://pa.shkpvkg.com.ua. Детальна інструкція з реєстрації доступна тут: http://www.shkpvkg.com.ua/index.php/spozhivacham/peredati-pokazniki-lichilnika
  • зателефонувати за номером:  4-91-47 або 067-381-51-97 з 8:00 до 17:00 у робочі дні.
  • надіслати покази повідомленням через додатки – Viber, Telegram та WhatsApp –  на номер телефону 067-381-51-97. Або звичайним СМС-повідомленням на вказаний номер.